کارگزار بیمه

کارگزار بیمه بیمه کرج

بیمه کرج کارگزار بیمه شخصی است که در مقابل دریافت کارمزد از شرکت بیمه گر، واسطه انجام معاملات بیمه بین بیمه گذار و بیمه گر بوده و شغل او منحصرا ارائه خدمات بیمه ای می باشد.

جهت اطلاع از  کارگزاران فعال در صنعت بیمه می نوانید به سایت زیر مراجعه کنید .

 

اینجا کلیک کنید

بیمه کرج

کارگزار به فرد یا سازمانی گفته می‌شود که بین خریدار و فروشنده ارتباط لازم را بوجود می‌آورد و در ازای آن حق العمل (حق کمیسیون)دریافت می نماید

یک کارگزار بطور عام مجموعه‌ای از فعالیتهای لازم بین خریدار و فروشنده را با توجه به مسئولیت قبلی که خریدار و فروشنده به او واگذار کرده‌اند انجام می‌دهد تا در شرایط مشخص و امن موضوع مورد معامله و هزینه‌های اصلی و جانبی آن تبادل گردد.

با توجه به این تعریف مشخص می‌گردد که با توجه به هر بازاری بطور حتم کارگزارهای اختصاصی برای آن بازار وجود دارد. بطور مثال:

– کارگزار بیمه

– کارگزار بورس

– کارگزار نشریات

– کارگزار املاک

بیمه کرج

کارگزار املاک (Real Estate Broker)

کارگزار املاک به فرد یا سازمانی گفته می‌شود که با توجه به مهارتهای لازم برای انجام معامله ، در جهت حفظ منافع خریدار یا فروشنده در جریان خرید و فروش ملک ارتباط لازم را میان طرفین بوجود می‌آورد.

کارگزار املاک مجموعه‌ای از فعالیتهای لازم بین خریدار و فروشنده را با توجه به مسئولیت قبلی که خریدار و فروشنده به او واگذار کرده‌اند انجام می‌دهد تا در شرایط مشخص و امن موضوع مورد معامله و هزینه‌های اصلی و جانبی آن تبادل گردد.

در ایران ، بنگاه های مشاور املاک که در حال حاضر در زمینه معاملات املاک و مستغلات فعالیت می کنند در واقع نمونه های ساده تری از کارگزاری املاک هستند.

بیمه کرج


 

بیمه کرجبیمه کرج


خرید اینترنتی بیمه نامه

آدرس دفتر :کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر

۳۲۲۱۸۷۲۳

کارگزار بیمه
مطالب مرتبط :